No niin, nyt mä sitten aloitan tämän kirjoittamisen. Jännittää, mutta hauskalta tuntuu ja tulee kyllä tarpeeseen tämä itseterapointi kirjoittamalla.. :) Nyt on tosiaan lauantai ja taas kerran se tuntuu kyllä niin ansaitulta. Oon ammatiltani erityisopettaja ja viikot on välillä töissä aika hurlumheitä. Viikonloppuisin on ihanaa vain nostaa jalat kohti kattoa ja levätä. Niin ja tietysti olla välillä myös epäsosiaalinen.Töissä kun joutuu sosialisoimaan ihan riittävästi omaan tarpeeseen.. Eipä kai, mukavaahan se on ja tykkään kyllä työstäni, mutta välillä mietin, olenko sittenkään niin sosiaalinen ihminen, kuin olen aina ajatellut. Kai meissä kaikissa on eri puolia ja kyllähän mä tietysti myös viikoloppuisin mielelläni tapaan ystäviäni ja sosiaalisoin heidän kanssaan!

Tänään on luvassa jotain ihanan spessua, kun mennään tuttavapariskunnan kanssa syömään Helsinkiin hyvään ravintolaan ja ilta jatkunee siitä vielä johonkin kivaan istuskelupaikkaan. Hiukan hirvittää kyllä tuon ravintolan hintataso, mutta kerrankos sitä pääsee fiiniin raflaan syömään. Eletään ensi viikko sitten kananmunilla ja hernekeitolla :) Nekin on oikein kelpo ruokia, nam!

Tässä mä kirjoitan keittiön pöydän äärellä ja mies pelaa pleikkaria tuossa vieressä olohuoneessa.. Onkohan muilla pareilla tällaista?? Hiukan välillä ottaa kyllä pannuun tuo miehen pelaaminen. Varsinkin kun tuntuu, että hän ei pelatessaan näe, eikä kuule yhtään mitään muuta. No, nyt kun mulla on tää blogin kirjoittaminen niin ehkä sekin pieni harmitus poistuu (tai ainakin lievenee..). Jotain tuossa kyllä on, että miehet tykkää pelata ja on kilpailunhaluisempia muutenkin, kuin naiset. Tai tää on ainakin mun tuntemus. Joskaan ei kovin empiirisillä menetelmillä testattu! ;) 

Nyt siis liioilta suunnitelmilta vapaa viikonloppu tiedossa ja ajattelin tästä lähteä hiukan reippailemaan tuonne harmaaseen marraskuun säähän. Ja sitten voisi ehkä olla vuorossa päiväsauna jos oikein viiteliäs olen. Katsotaan miten muijan käy. :) Illalla sit hienostellaan..

Leppoisaa lauantaipäivän jatkoa kaikille lukijoille (joita siis ei varmasti ole ainakaan vielä yhtään :))! Mää lähren tästä ulkoilemaan!